Jag bär på en hemlighet...

De ni;)
*Lycka*
Vill att alla ska vet nuuuuuu!!!!!!!!!
But my lips are seald...
Sorry!
                 
Ja nu var det längesedan jag uppdaterade.
Glömer lixom bort dethär med att jag har en blogg nu för tiden.
Skärpning på mig nudå!

My life?
Ja svart eller vit skulle man nog kunna kalla det
Eller egentligen party eller trisdess...

Efter att jag get Linus vänner något att tala om på fredagen blev det dags för Pictures med Smuln och gåsen på lördagen.
Där lyckades jag tydligen lura Ellis brorsi att jag skulle vara något att hänga i julgrannen för han vill tydligen ha mitt nummer rycktas det om;)
I still got it;)
O yes i am hot:D

Gymat, jobbat och tråkat ett par dagar och sen blev det onsdag:D
Späckat schema från morgon till...öh morgon!
Gymet.
Möten gånger 2 (jag Lillen, en parkbänk i Hallsberg och ett sexpack 3.5:er)
Skoinköp gånger 3
Menyplanering, räkor och sprit hos mor min
PICTURES!!!!
Hem och mer wiskey
04.00??? godnatt!

Pictures är mitt nya häng;)

Något (läs någon) sinkade mig lite i morse men vid 14 tiden rullade jag och Milla iallafall äntligen in på shoppingcentret!!
När vi sedan fyra timmar senare staplade ut till bilen var jag några tusenlappar fattigare...
Men två par skor, två par jeans, bikini, kofta, muggar och en massa annat rikare instead;)
Vem fan behöver en karl?
Shopping gör mig riktigt lycklig:D
its all i need;)

I helgen blir det till att jobba= vila levern= svart!!!
Imorgon...Är lägenheten bara MIN!! (ja o öbos förstås)



Min kärlek ligger här bredvid mig i sängen och skiter så att hela rummet är en enda gaskammare!
urk!
Nu blir det mys och godnatt!

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0