Välkommen Internet!!!

Kom hem efter en shoppingrunda på stan (jag vet jag har problem) bara för att inse att jag inte längre hade något internet...

Värdelös som jag är så fattade jag inte riktigt hur man skulle fixa detdär.
Gjorde som jag brukar och skött upp problem och satte mig istället i parken med Ella och drack öl o skvallrade!
Tina kom oxå en sväng och visade upp fina magen:)

Väl hemma igen insåg jag att jag faktist ÄR beroende av fler saker än bara shopping!
Utan min dator är jag vilsen!!!
Tur som jag har erbjöd sig Linus att komma förbi och hjälpa mig i utbytte mot lite öl;)
And her i am!                    

Efter en trevlig kväll är det nu dax att besöka John Blund för imorgon lovas det sol igen och då hittar ni mig i parken;)


I cant get u off my mind ...                 


Kommentarer
Postat av: Petra

Själv så ska jag ligga vid poolen och steka mig ute på landet =)



Ha det så bra i Bulgarien.

Kram P

2009-06-23 @ 21:29:16
URL: http://littlepetra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0