Bilder från gårdagens kalasande!

Sommarfest med arbetskamraterna igår och det var Hårt vill jag lova!!!
Galna människor:)

Startade i hovsta med grillpartaj, vin, öl, cider, mintu, wiskey och någon drack vist cola;)
vid 23.30 bestämde några av oss att det var dags att göra stan så vi hoppade på bussen och jag hamnade på strumpis där jag mötte upp Ella!
Dvärgar, gamla ragg och minnesluckor...
Dok var där på tok för mycket folk så jag övertalades att gå till pitchers där jag återfann de flesta av mina kolegor.


Fick låna Kamera dagen till ära så här kommer lite bilder;)



















Natten fortsatte hemma hos Lisa som nog fick hela barskåpet rensat...
Vaknade upp vid 11.30 och insåg att jag fortfarande beffan mig på stan?!
Bara att ragla hem med gårdagens smink, skyhöga klackar och en huvudvärk som inte var av denna värld.
Jag deckade så fort jag klev innan för dörren...








Dagen idag har varit seg minst sagt...
Imorgon gymet o sen jobba!

Adios folket nu ska jag ta min 2 liters cola och lägga mig o glo på film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0