Min sista dag som 24 är over and done!

Flickorna stormade in här i förmiddags innan jag ens fått på mig kläderna och skulle gratta i förskott.
Tårtkalas, och presenter:D
Blommor från la´gås och cach till dendär kameran som jag bara MÅSTE ha fick jag från flickorna!
Avslutningsvis innan det var dags för alla att stressa vidare med dagen så avslöjades den stora hemligheten:D
Camilla aka Milla giter sig nästa sommar med sin kärlek!!!
På stranden på gotland ska dom bli man och hustru är tanken. Millis tror dok att hennes karl ska få gifta sig i shorts och hon har tydligen missat detdär med att JAG ska vara brudtärna;)
Älskar dig gumz och önskar dig ALL lycka.

Marknadsaffton och ett måste att räna på stan och slita i fyndlådor som en galning det dåliga vädret till rots.
(Vart tog sommaren vägen?)
på tok för sent stressade jag sedan hem för att slava i köket.

Hjääälp vilken tid det tog!!!
Pastasallad, Potatis sallad, Tårta, 5 olika sorters såser och en taco grattäng För inte mindre än 30 personer!!!!
Min älskade systerson tar nämligen studenten imorgon på min föddelsedag så vi ska fira dubbelt upp:D
(Detta innebär alltså att man får dricka dubbelt så mycket)

Nu ringde underbarasmulan och sjöng något om att jag blivit 25;)
Det kan bara betyda att det är hög tid att köra en törnrosa så man orkar med allt kalasande imorgon.

Happy birthday toooo meeee:D

Kommentarer
Postat av: smulargärna

UPPDATERING PLEAAAASE!!! :D

2009-06-07 @ 21:26:05
Postat av: smulargärna

UPPDATERING PLEAAAASE!!! :D

2009-06-07 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0