Födelsedagen!

Jaha så har man blivit 25 då...

Jag vaknade dagen till ära och insåg att jag inte kände mig ett dug äldre än när jag lade mig på Kvällen!
Började morgonen med att läsa alla mess jag fått under natten.
När jag kom till systermalins mess snörvlade jag som ett litet barn...
*Jag är älskad*

S yster M mob:
Idag, för 25 år sedan födddes en liten tös. Hon blev lillasyster till någon, och så småningom blev hon även storasyster. Åren gick och när hon var 12 fick hon dras med 3 plastsyskon. 13 år har nu gått,och du har nu blivit 25 år! 5 syskon och 6 syskonbarn. Kan du förstå vad tiden gått fort!?Ville igentligen bara önska dig en hel fantastisk dag. och du ska veta att för 13 år sedan gick min gröm i uppfylellse, jag fick en syster! (jag ville att det skulle vara ren bebissyster, men man kan inte få allt;))STORT grattis på din 25 årsdag! pussar

Snörvlade klart, klev upp ur sängen och såg mig i spegeln.
Nepp jag ser inte äldre ut än när jag lade mig!
Sprang efter duschen runt som en tok för att hitta kläder och lyckades bli på riktigt dåligt humör då INGET gick som jag hade tänkt...
Sressad och på dåligt humör svänger jag tillslut in på uppfarten hos mamma och där var det dags för gråt attack nr 2!

Vem står inte där på tomten?
Jo systermalin all the way från Ö-vik med sötasteunderbarastegoaste lilla Ellsa!!!
Inget hade jag annat!
Underbar pressent att få fira med syster och pussa på min goa systerdotter! 

Vi kastade oss iväg upp på stan för att se min systerson springa ut från örero slott och gapa:
- För jag har tagit studenten fyfan vad jag är bra!!!!!!
(Om han är?! Bästa betygen som någonsin har skådats i vår familj!!!)
Mitt firande fick vänta och vi skålade i champange och svulade buffen som jag o mamma slitit med!
När alla studentfirande människor avlägsnade sig runt 17.00 blev det dags för MIN DAG!!!

Första pressenten kom oväntat från Patriks lillasyster!
Plötsligt dök Agneta och Grabbarna med familjer upp och det var dags för mer pressenter.
Vi korkade upp en ny flaska champagne i trädgården och mamma läste en dikt innan jag fick öppna pressenten från henne och Hasse!
Jag skulle sedan gissa vad som  kunnde finnas i det platta stora packete jag höll i min hand...
En chek på en MILJON?
Sliter upp pappret och däri låg ett kolage med en massa bilder på moi...
Och bakom kolaget...
Gråt atak nummer 3!!!

Min underbara mamma och hennes Hasse gav mig en biljett.
En resa till Bulgarien med dom andra nu den 24:e juni!!!
Dom har fixat ledigt från jobbet och ordnat med hundvakt.
Kan man önska sig mer?
Jag grät som ett litet barn!

Pessentöppnandet fortsatte och jag fick:
En speciallbestäld maräng i storlek XXXXXXL av lilla Liam!
Från familjen Östlin fick jag blommor och en tvättmedelslåda full med just tvättmedel där de gömt en massa ihoprullade pengar, Växlade till leva!
Prydnadsstenar och sushisett från syster M med familj
En kväll betald i Bulgarien samt shopingpengar att spendera på samma ställe av storasyster med familj.
Pressentkort på gina och en tröja av johan
500 kr av lille Freddan!
2000 kr av värdensbästa lillasyster att ha till fickpengar på resan.
Senare på natten fick jag mer pengar av Hasse och Camilla dök över med tanttidingar och tillhörande tantgodis;)

Det blev en lååång och underbar 25 årsdag!
Jag är alltså inte bara berikad med värdens bästa vänner utan ja har oxå en familj som är helt OSLAGBAR!!!
Något gott måste jag alltså gjort under mina 25 långa år här på jorden;)
Älskar er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0