Skippar blommjävlarna under kudden nästa år...

...och super mig full istället!

Midsommar igår och jag körde en 24 timmars på jobbet!
Solen sken faktist stundtals och jag lyckades få med mig grabbarna ut på fika.
Svullade jordgubar i MASSOR och åt grillat ute på tomten!
Som alltid när jag och Elvy jobbar natt tillsammans så blir det sent i säng...

Skulle bli väckt med kaffe på sängen runt 8 imorse efter heta drömmar om min blivande var min plan.
Så blev det inte!
Vaknade av grannarnas telefonfan kl 08.30 (någon hade vist glömmt bort att jag sov och skulle väckas?). När jag är i fullfärd med att dra på mig kläder levereras kaffet.
Too late! jag va redan uppe:(

Han dendär som jag ska leva resten av mitt liv med ni vet. Som borde ha dykt upp i mina drömmar inatt var tydligen upptagen på annat håll för det enda jag drömmde om va vår brukare och Stefan i färd med vadetnuva... :(
Förklarade besviket läget för Stefan när jag klev upp:

-Anntingen får du skilja dig eller leva i bigami för vår brukare kan omöjligt vara "the one".

Han skulle hem o fråga frugan vilket som passade bäst lovade han!

Jag vill hitta på något men alla tycks vara upptagna på annat håll endag som denna:(
Fick ett telefonsamtal från Johan:

Johan: Kan du ta hunden ikväll jag ska ut o grilla!?
Jag: Njaaa... jag hoppas på att någon ska höra av sig och vilja ta en öl på stan ikväll!
Johan: Du kommer att sitta hemma alltså!
Jag: ...mmm:(

Och så blev det!
Nu ligger vovvenmin och jag och myser.

Adios Amigos
                

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Hahah den sitter tight på mig, du kan inte ha den :) hahah :P

2009-06-21 @ 16:43:24
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0