Ska detta föreställa sommar?

Dags att plocka fram höstkläderna igen kanske?

Rännde runt i regnet med Bellis idag på jakt efter kläder att fylla resväskan med om MINDRE än två veckor;)
Vad jag tydligen missat var att det inte i första hand var en shoopingrunda utan ett expriment till Ellas blogg vi syslade med!
Något på 3500 steg knallade vi vist trots att vi då tog bussen upp på stan!
O yes shopping som motionsform det kan jag leva med;)

Hemma hos mamma var det tequila/tacos kväll ikväll för oss lyckliga satar som drar till utlandet snart!
Vi skulle planera vilka som skulle dela rum och bestämma avresetid från örebro bla.
Nu är detsåhär att i min familj är det inte bara jag som tycker om att tala vilket resulterade i att vi inte kom så långt... Dok lyckades vi på något underligt sätt komma in på detta fenomen att andvända flexikopel på småbarn?!
Min lillasyster som inte gillar barn utbrister då:

- Fattar ni nu vad jag menar med att barn inte är något att ha?
Och fortsätter förklara för oss frågetecken:
- Jag menar, jag kan lära Balder, (vår hund) att inte sticka ifrån mig men en ungjävel kan man inte lära sånt?!!!! Och det skulle vara något att längta efter?

Okej lillan point taken men jag längtar ändå:P

Imorgon blir det sommarfest med jobbet i höstovädret.
Stänger mina blå nu så jag får några timmars sömn innan det är dags att jobba 07.00...

PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0