Min vanliga otur:(

Japp enligt väderprognosen idag skall solen skina över alla er som stannar i örebro i helgen!
I sunny beach däremot ska det vara molnigt from. torsdag och fyra dagar framåt, minst...
Japp thats just my luck!

Aja jag hade ändå inte hunnit packa än (det är ju flera timmar kvar tills vi åker) så jag får väl tänka om och lämna alla mina fina nya klänningar i garderoben och packa ner regnstället och vinterjackan in sted:(
Hinner nog till haga och slänga en polett i solariet innan jag måste packa imorgon.


Något sånthär kanske jag kan studsa runt i?


Lillasystermin har dok lovat att ju sämmre väder desto mer  drinkar;)


I will hold u to your word!!!


En cig till på jobbet nu innan det är dags för ett par timars sömn.

Overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0