Gårdagens trissdes förvandlades till...

...ren galenskap när Johan sprang på mina grannar i trappen när han skulle hämta hunden!!!

Klockan var 23.30 och jag hade krypit ner under täcket för att sova när jag hör att det stojas i trapphuset.
Drar på mig morgonrocken och kikar ut.
En skapligt onykter Nadia står då utanför min dörr och gormar till Johan som befan sig på våningen under och Peter som befan sig i hissen mellan våningarna!?

-Kom vi går upp och dricker ETT glas vin, sa Nadia!

Dagens trissdes fick mig att ta det mindre smarta beslutet att dra på mig mjukis overallen och avancera upp en våning trots att jag skulle till jobbet kl:07.00...
Och där blev jag sedan kvar!!!
Helrakat, bebis, vin, störningsjouren, öl och en förlossnings film var ledorden för vår galna natt:)
Klockan blev 5 innan jag trillade ner en vånig och åter igen kröp ner under täcket...

Kl 07.00 ringde Tobbe och talade om att det var dags att jag klev upp!
Ordet levande död fick en helt ny innebörd jag lovar!!!

Fick trots detta en massa gjort på jobbet idag och han till och med hoppa in på NetonNet och köpa mig en digetalkamera:)
Tack tjejer!

Som ni kanske förstår lockar sängen mer än någonsin nu så there´s where you find me;)


Drömsött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0