Ella is the shit;)

Oooo yes!
Hon ringde och medelade mig att hon varit  ute och ätit med sin Blyckert!
På Rosalies Deli hade hon blivit serverad den Underbaraste av brownies och vad gör kvinnan?
Jo hon sparar halva i en ask och tog med till moi:D
Choklad, det är kärlek!!!



Värdsbäst e du vännen;)


Nu är det snart bara ett dygn kvar av min ungdom...
Regna ska det tydligen oxå dagen till ära lovar SMHI.
För att göra dagen ännu lite mer tragisk (det räkte inte som det va tyckte handäruppe) så slog det mig att det blir fösta gången som jag kommer att vakna upp på min födelsedag helt ensam:(
Pyjamasparty någon?




Nä nu ska jag sova så att jag kan njuta av min SISTA dag som 24 imorgon för när jag vaknar på fredag e jag en lastgammal 25 åring!!!!


Kommentarer
Postat av: smulan

PUUUSSS!!!! :)

2009-06-04 @ 11:38:40
Postat av: knixan

GRATTIS!

2009-06-04 @ 14:11:45
URL: http://knixan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0