Walking closet!

Idag har jag roat mig med att skapa en klädkammare!
Det föredetta kontoret/skräp"rummet" är nu precis som det var tänkt en plats för mina klädder!

(Hela dagen har det tagit och jag är ändå inte klar...Tur man har semester)

Johan dök upp med hunden och såg minst sagt chokad ut när han klev in i hallen.

- Ska jag lyfta in hunden i sovrummet eller hur har du tänkt dig det här? undrade han!

Förklarade att jag inte alls tänkt utan bara... städat lixom!

Gjorde mitt bästa för att lura iväg honom att köpa mat åt mig men ike!
Istället fick jag pengar så jag kunde beställa hem pizza;)
Ibland är han bra dendär!


Före


Efter

Imorgon ska jag till ikea och handla skoförvaring till mina otaliga par  klackar;)
Nu blir det mys med med kärleken i soffan innan det är dags för sängen!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0