Mobbad och bränskaddad!

Tillbax på jobbet igen efter ledigheten och man kan ju tro att man skulle ha varit saknad...
Och ja vist!
Helena hafade mig utanför dörren när jag kom och sa något i stil med:

Tack gode gud att du är tillbax så att det blir lite ordning där inne
. (syftade då på det kaos grabbarna lyckats ställa till här i brist på min närvaro)

Men dendär Ludde...Han som faktist inte sett mig på flera veckor och borde ha längtat ihjäl sig vid dethär laget tycker man. Han bara mumlar något om att han faktist behövs på 80:i o så byter han bort att jobba med mig mot att vara där!!!
Jag menar hallå?!
Vad är det för fel????

Lyckades bränna mig på ugnen oxå!
Till undersättning kommer handendär som inte vill jobba med mig och ska hjälpa till!
Letar upp en förpakning crabbsticks ur frysen som Ludde sedan tejpar fast med typ 100 varv tejp runt mitt sveda lår.
Och vad händer?
Jo muppen glömmer att lägga något mellan låret och det stelfrusna packetet vilket resulterar i att jag nu inte bara har brännskador utan oxå köldskador:(


Tack Ludde!
Du är en riktig vän....

Aja semester snart igen och då lär ni inte se mig här på 4 långa veckor:)
Nu ska jag sova ett par timmar innan det är dags för morgondagens pass UTAN Dummludde som bytt lägenhet även då!!!

Dröm sött;)

Kommentarer
Postat av: l

2009-07-05 @ 22:26:11
Postat av: ludde

jävlar vad "lovebombad" jag blev här då:)

2009-07-05 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0