Jag har slagit rekord!


Sara ringde igår och tyckte att jag skulle bege mig upp på stan för öl date på pitchers och jag e väl aldrig omöjlig?!
13 minuter tog det för mig att hoppa ner från grannarna, sminka mig, byta kläder och sätta i löshåret!
Ni skulle ha sett Saras min när jag dök upp efter 4 minuters cykeltur med andan i halsen:)
Hon såg ut som om hon sett ett spöke;)

En mysig kväll blev det iallafall (fick krama på Ludde oxå!) och vi klarade oss undan krascher o olykor;)


I morse vaknade jag av något läskigt...
Ett konstigt ljud som jag inte riktigt kunde lokalisera.
Jag har en aldeles speciell låda under sängen med lite kompisar, och dom hade av sig själva dragit igång något typ av disko där nere!!!
(Brummade och levde om)
Hur fan gick det till?
Spökhelvetena får väl skaffa egna eller?
Mr Rabbit o hans vänner e mina:P

Imorgon bär det av till Övik!
Ska bli helt underbart att få mysa med lilla Elsa och grabbarnas små♥


Nu tar jag med mig telefonen♥ och bäddar ner mig;)
MYS!!!

Nattifolket


Kommentarer
Postat av: Ella

mr dildo och alla hans vänner kanske bara påminnde dig om att de fanns? de känner sig kanske lite bortglömda!?

HAHAHAHAH!!!



de lever loppan i sin lilla låda! ;)

2009-07-29 @ 12:16:23
Postat av: Chrille

Jag tror snarare att Mia hade dem framme i sömnen och glömde att stänga av dem :)

2009-07-29 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0