Dessa nattliga telefonkonferenser...

...och chattstunder tär på kraffterna!
Helt slut när jag vaknade vid 12 (första gången) och vid 13 (andra gången).
Men det är de värt;)
Hade glömt hur det känns när någon säger: Du är vacker....
I need it!

Gymet hade stängt när jag klev ur sängen så jag får roa mig med att städa!
Åka och handla mat står oxå på agendan då det till och med är slut på tonfisken nu!

Imorgon lämnar de sista grejerna från mitt gamla liv lägenheten och jag kan börja om på riktigt!
Inte en dag för tidigt om ni frågar mig!

Nu röja sovrummet sen hem till smulan för att slita ut förlängningen!


Kärleken kom nyss hem


Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Chrille

Låter som en snäll pojke :)

2009-07-07 @ 20:52:43
Postat av: Petra

Hej Mia. Vill du tjäna lite pengar på din blogg??? Klicka på länken här: http://www.woopa.se/[email protected] gå in och registrara dig där. Det kostar inget alls. jag har precis gjort det och jag har redan tjänat 40 kr på ingenting =).

// Petra

2009-07-10 @ 17:22:50
URL: http://littlepetra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0