The things u do for love...

Gav mig ut i skogen igår för att Kärlekenmin skulle få springa av sig!
10000000 myggbett, full av insekter (löss?) och spindelnät, Skitig och med en trött hund kom jag sedan hem och då skulle "bara" svampen rensas....
Varför gör man detta frivilligt gång på gång?!
Jag hatar de vidriga små krypen därute!!!

*suck*

Som sagt the things u do...


Balle vet vad som väntar (en miljon fästingar som JAG får plocka bort)


Framme i svampskogen o Balder började eftermiddagens uppdrag, Hoppa på all svamp!
Sen dog kameraran så jag kunde inte ens fota dom djävlarna som bet mig:(

Idag var ingen vidare dag och mitt dåliga humör sitter i så nu jobbar jag vidare på att radera denna dagen med ännu mer whiskey!!!!

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0