Soffläge!

Tanken var party i Linde idag men eftersom Ella tydligen inte kan röra sig utan att svimma så har jag spenderat dagen på soffan!
Pizza, 2 liter cola och Treo is the shit!

Lite bilder från gårdagens kalasande:


Here we go!

Bartender nr:1


Och bartender nr:2 ( i blame them for my headache)


Ella fick en ölhatt...

Som sedan gick laget runt! Cokie klär i rosa?!

Maggi var glad:D

Jag och Sara! (Gumz vi har psykopatblicken båda två)

Smile:)

Det gick vilt till...

Och när Pullan hittade dans golvet blev det bara värre;)

Jag gjorde som jag brukar och klängde på varenda karlstackare;) Först ut Dinoboy!

... sen Ellas bror....


...och Ellas karl... (anledningen till dagens treo konsumtion börjar nu synas)

...Och så Dino igen!   

Fredrik visade upp sina fina kalingar... så jag tänkte...

...kan han så kan jag;)

Någonstans här tyckte Dino att det var dags att bära hem mig:D
Tur!
Som Ella sa:
Everyone should have a DINO!!!!!


Jag har varit sliten idag men min mobil är skrämande tyst...
:(
Måste skaffa en ny Messkompis!
En arbetslös jävel utan vänner som har all tid i värden för mig skulle passa utmärkt!
Någon?


Overandout


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag får väl anmäla mig frivilligt ;D Men å andra sidan var det kanske en karl du var ute efter, meeeeen jag kan låtsas :P / Millards emmaaaaa

2009-07-13 @ 14:17:21
Postat av: Chrille

Snygga trosor ;)

2009-07-14 @ 01:20:34
Postat av: knixie

"Everyone should have a DINO!!!!!"

HAHAHHAHHA helt sant!!!!!



Hoppas ni hade de brah på er dah!!!

Nu när man har en liten bebis så missar man allt sånt där...

2009-07-14 @ 11:14:30
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0