Övik i mitt ♥


Dricker vin på terasen med utsikt mot havet...
Spelar spel och dricker hemma gjord choklad iförda mjukis kläder
Nattliga dopp i vildmarksbadet
Och lååånga skogspromenader över berget!
Kärleken min njuter till tusen av att springa i skogen och lata sig ute på gräsmattan.

Detta är semester!!!

Vi spelade Med andra ord igår och jag o Emma i samma lag kan inte bli annat än katastrof!!!

Jag: (sjunger) we´r going toooo .....???
Emma (snabb som f-n) ALASKAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Behöver jag nämna att vi förlorade?

I onsdagskväll fick vi för oss att spela från A till Ö och lilla Linus e verkligen släkt med mig.
Under rubriken, Djur på D skiver lillmongot: Dräg!?
Lillasyster min förklarar att det inte är ett djur utan ett folkslag!
Ni vet?! Svenskar, Finnar, Norrmän, Dräg, Turkarar?!

Min familj kan va den knasigste som finns!
I gues thats way i fitt in;)

Nehe nu ska jag semestra vidare med en bra bok och Whiskey på altanen;)

(pics kommer lite senare)

I ♥ Norrland


Kommentarer
Postat av: Chrille

Drägg är visst ett folkslag, de har brutit sig ut från bottenskrapet av det nordiska folkslaget och är ett allmänt föraktligt kollektiv av personer.

2009-07-31 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0