Jag kan inte bli träffad av blixten...

...jag är nämligen för kort!!!!!!!!!!
Yepp, det är iallafall Axels teori och jag gillar den;)

Diskuterade silicon bröst med Ludde på jobbet idag det lät såhär:

Ludde: Asså jag tycker alla skaffar sillicar nu...
Jag: mmm...Men samhället säger ju att man ska se ut på ett speciellt sätt så de e ju inte konstigt..bla...bla...
Ludde: Äh! Jag struntar i vilket!
Jag: jaså det säger du?
Ludde: Ja! Dom ska ändå bara stanna en natt!!!!

Haha min lilla slampa;)


Nu ska jag och love flytta oss från soffan och in i sängen för fortsatt mys!



 Min STORA kärlek;)


Sweet dreams





Kommentarer
Postat av: Therese

Tackar! :D Haha jaadu.... Pengar :P

2009-07-07 @ 14:57:16
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Petra

Haha, då är det ännu mindre risk att jag blir träffad.. med tanke på mina 150 cm =)

2009-07-07 @ 19:41:34
URL: http://littlepetra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0