Nu väntar fyra veckors semester:)

Jag ska dricka whiskey till frukost, göra soduko iförd bikini i parken, simma  i nån pöl och kanske ge mig ut på ett och annat äventyr;)
Lovley...

Drog ur hårförlängningen häromdagen men fick panik och kastade mig upp på stan och köpte nytt hår idag!
Tanken är att jag inte ska sy fast det denna gång men I guess we will se about that;)

 I onsdags tog jag en runda på stan för att inhandla något att bära imorgon på vårt kalas men hittade inget så jag messade Bella som inte heler hon haft någon lycka tidigare på sin cityrunda.

Jag: Vi kanske kan gå nakna? Det är ju faktist våran fest...!
Ella: Haha. Its our party and we cry if we want to;)

Så det är så ni kommer att se mig imorgon.
Sprit srångande naken med micken i handen, uppflugen på bardisken, skrålandes: Girls just wana have fuuuuuuun!!!!!!!!
          
Btw i går morse gjorde jag den glädjande upptäckten att mina gamla jeans inte längre passar... alla är förstora:)
Det barkar åt rätt fest kan man säga;)
ooo yes;)

Tur att jag har köpt två par nya;)

¨
Zara 399 kr
(Lägg märke till kartongen i bakgrunden, den har nu flyttat;))

Med kartongen försvan oxå halva sängen vilket innebär att jag och kärleken delar en 90 säng 
Ensålänge har jag bara trillat ur en gång and I blame the whiskey;)

Nu ska vi trängas så vi orkar fira imorgon:)

Sovsött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0