Home sweet home;)

Ja igår landade jag i sverige igen!
Veckan har varit super:)
Fint väder, lata dagar på stranden, tequila race och drinkkvällar, äventyr i bergen och tårta i necebar...

En lugn resa vågar jag påstå när jag jämför med förraårets partajande;)

Kul att se att så många av "våra" servitörer jobbade kvar och kände igen oss:)
VIP thats us;)
Extra happy hour på restaurang Jupier för familjentequila!
Vi hörs och syns när vi sätter igång vill jag lova...

Bjuder på lite bilder från dagarna i sunny beach:


Landat på burags flyggplats:)


Vi överlevde flyggresan:)


Jag och lillan första dagen på stranden!


Lillan kan bara hon vill;)


Mamma och Agnetha in action;)


Agnetha visar prov på oanade talanger efter x antal tequila på jupiter;)


Efter en massa tequila ser det ut såhär när kia strikes a pose al´a me...


Happy hour på tuppen!


Vi posar mia stylish;)


...och Kia stylish;)


Hittade någon stackare att klänga på;)


Och lillan hittade någon att posa med;)


In i dimman på viking!


Hellyea;)


Vi gjorde en uttflyckt till bergen! Ser måtligt roade ut när dom stannade bussen och vi skulle kolla på buskar?!


This is how we do it:D


Någon spilde ut en tequila and made me do this!!! Tur mor min hjälper mig hålla bort håret;)


Tungan kan man andvända till detta...


Fast jag föredrar nog detta;)             


På balkongen sista kvällen!


Jag pinnas i 35 gradig värme på flyggplans taket i hopp om att hinna få liiite mera färg...


Kom hem till ett Varmt sverige och en ännu varmare lägenhet...

Nu ska jag snart ta med mig kärlekenmin och krypa ner i sängen och mysa;)
Imorgon blir det gymet och sen 25 timmar på jobbet...

PussochKram


Kommentarer
Postat av: Chrille

Riktigt sköna bilder! Smarrig tunga har du också :)

2009-07-03 @ 01:23:29
Postat av: Ella

jag äääälskar pusskortet!!! KABOOOOM! ;)

2009-07-03 @ 09:52:44
Postat av: Ida

Håller med Ella. ser så underbart o mysigt ut :)

2009-07-03 @ 22:47:02
Postat av: sara

Älsklingen jag hoppas verkligen att det var på flygplats taket och inte flygplanstaket som du solade på !? =)

2009-07-07 @ 00:23:27

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0