FuckOFF

Ska det verkligen vara så svårt att förstå?
Är det jag som kommer från ennan annan planet?
Det kanske är helt normalt det ni gör?

Så måste det vara!
Jag är från Pluto och ni från månen!

I min värd gör man inte så mot dom dom ligger en närmast hjärtat...
Där har vi kanske problemet?
Jag är inte viktigast utan NI?
ERT!
NI hade inte existerat utan mig!

Respekten för andra(s) har flugit sin kos!?
Är vi verkligen uppfostrade av samma mamma?

Vet ni vad?
Eftersom att det inte bara är jag som tycker att det är strange så är det kanske så att jag har rätt iallafall?!
Det är inte okej de ni gör!

Är ni verkligen så ensamna att ni måste vara med varandra?
Jag är hellre ensam 365 dagar om året än gör samma sak mot dig!

Och du kallar mig billig?

I really hope you think its worth it, both of u!!!

Jag tar med mig Whiskeyflaskan o bäddar ner mig igen!

And u know what?
Those fucking piecses that was mine,
U can have them!
I never wanted them anyway...
I deserve so much more!!!





What goes around comes around...
Båtjäveln kanske sjunker!!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0