Dum och Dummare gör Stockholm!




Som virriga höns sprang vi runt.
Gata upp och gata ner!



Okej, jag ska kanske inte påstå att jag har full koll på vår huvudstad men Therese har lokalsinne som ett får?!

Therese: Vadå har vi varit här förut?
Jag Blickar mot plattan som ligger precis framför oss : Eh ja!
Therese: Vadå idag?

Tur för henne att jag var med!
Annars hade hon  virrat runt där än ...

En supermysig men dyr dag blev det!



Då mina bh:ar tycks ha töjts i tvätten (?) shoppade jag nya!

Nu får Stockholm klara sig utan mig tills min nya garderob flyttat dit! ;)
Här börjar bli fullt...

Mot sängen nu!
Puss

Kommentarer
Postat av: Chrille

Hehe, låter som en kul resa för Rut och mini-Rut ;)

2009-07-22 @ 00:08:30
Postat av: Therese Strömberg

Äh vafan, vi lyckades ta oss både dit och hem till slut iallafall, och vi lyckades få med oss en del hem, det är det som räknas ;) Världens fulaste bild där längst upp förresten, puss puss!

2009-07-22 @ 19:28:26
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Anonym

Mia, det kan inte vara s å att det dära besöket har något med 4 nya uppsättnigar sexiga underkläder att göra...

2009-07-22 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0