Igår var en bra dag!

Började dagen med frukost på balkongen.



Sedan drog jag på mig bikinin och han ligga i solen i hela 30 minuter innan molnen tog över!



På kvällen var jag bjuden på date:)


Efter att ha rotat runt garderoben hittade jag tillslut ett linne (inte helt otippat, oanvänt och med prislappen kvar) och jag var redo för the big date!


Tappas bricka för *host* två?! (Fatta! Tappas får man äta med händerna, det är massa såser till och det är okej att kladda) Bästa maten!


Min date :) (han ser väl rätt nöjd ut eller?)


We had The time of our life...

Vi tänkte att vi skulle hångla lite men kom på att man inte gör sånt vid matbordet (Det ser inte fint ut)
Hoppade därför tillbaka till min plats o... Tada!

Där satt blivande fru Jonas! Tycker hon ser ganska nöjd ut fast jag myser med hennes karl eller?!

När tappas brickan var slickad och vinet urdrucket lämnade vi en förvirrad servitör som inte riktigt fick ihop vår lilla treesume och drog vidare hem till Millis.                 


Där blev det efterätt!


Och Monopol!


Jag van:) Ni vet väl vad man säger? Tur i spel otur i kärlek...


Efter förlusten försöker sig Jonas på en pose al'a me...


Personligen måste jag dok säga att jag tycker Camilla gjorde det bättre!


Vi avrundade vår super trevliga trekant med att planera för en kryssning i slutet av veckan.
Vem vet har jag tur kanske jag har en alldeles egen date med mig då;)
Om inte så kryllar det av karlar på östersjön har jag hört!


Jag måste säga att vi är HETA ihop! Ju fler desto bättre?! :D

Mindre bra var att min mobil gav upp igår...
Den är stendöd mina vänner:(
Tur jag har mitt Internet!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0