Bitches night @ my place

(Gårdagens inlägg som tydligen inte publiserades)

Det här med att vara långsint e inte min grej!
Fan vilken energi det går åt till att vara arg har ni tänkt på det?!

Idag är en bra dag och jag känner att jag är på sådär äckligt bra humör!
Ler och hälsar på främlingar (som i sin tur blir förlägna och tittar åt andra hållet för så gör man inte i svergie!)
Jag far fram med dammsugaren och gormar med i winnerbäcks: solen i ögonen.
Jag är den mest positiva människan som finns idag:D

Okej vädret är intre det bästa och istället för grillning ska jag snart ställa mig o laga paj åt flickorna här hemma!
Men jag får iallafall träffa de bästa! ♥
Även om regnet tänker börja ösa ner där ute så kan man ju faktist pimpla groggar här inne!
Alkoholens verkan är den samma varesig vi beffiner oss i parken eller inte serrni;)

Det eviga klädproblemet kvarstår dok.
Anntingen drar jag på mig ett fodral eller så kör jag jeans och linne!
Hur som så åker mina "come fuck me boots";) på och längderna i sen är det bara att hoppas på det bästa;)

Det kommer att bli en riktigt grym kväll.
I can feel it;)


Nehe om man skulle ta och dansa runt med moppen oxå innan man slänger i hårfärgen:)

♥Peaceandlove♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0