Blåslagen och bakis!


Det blev en toppen kväll igår.

Strömpis är inte Ellas favorit ställe och hon räknade upp 3 anledningar till att det är överskattat.
Bellis här är tre andledningar som mot bevisar din teori:

1: Alla snygga karlar
2: Alla snygga karlar
3: Alla snygga karlar

Jag kan stå ut med att bli trampad på fötterna så länge det är av dessa hunkar;)

Jag bävar för den dag Sara får körkort!
Hon är en trafikfara!
Jag är blåslagen efter hennes pallnit på stan i natt.
Jag och cykeln måste ha flugit flera meter?!
Tur brandmannen var i närheten du gumz;)

Jag somnade någon gång tidigt i morse fortfarande med telefonen tryckt mot örat...
Inte riktigt samma sak men bättre än inget?!

Efter att Smulan varit här och väckt mig tog jag med mig min ömma kropp till mcdonalds för "frukost" date med Sara och Tina!

Har sedan myst med godis, film och kärlekenmin i soffan hela kvällen!

Nu ska jag (i brist på annat) hångla upp kudden!

GodNatt














Kommentarer
Postat av: smul

spriten ger SYNVILLOR mulan! :)

2009-07-27 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0