Någon "Bullmamma" blir jag aldrig!


Lite bilder från julbaket som ägde rum här förra veckan.

Jag och lilla Melker bakade lussebullar






När vi geggat klart och jag hade städat köket kom Kia och Therese hit och skitade ner igen.
Det årliga pepparkaks baket...






Såhär såg det ut 3:e advent när flickorna och jag hade tomteverkstad.




Detta ska alltså föreställa dendärrudolf med mullen enligt ella?!


Nä någon bullmamma blir jag aldrig, dethär är inte riktigt min grej lixom...

PussoKram 


















Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Det är ju precis din grej, haha. Och bäst för dig att rocky roads godisarna inte är slut innan julafton!!

2009-12-21 @ 16:43:41
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Gåsen

fin fint mia =)

2009-12-22 @ 18:13:22
URL: http://joseffiinnee.blogg.se/
Postat av: Knixie

Gött och när får man smaka på d et där?

2009-12-23 @ 06:41:29

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0