Tillslut brister det anntar jag...


Nu är det slut på spritdrickande för min del!
En trasig människa blir inte helare av en flaska whiskey...

Detta har jag lärt den hårda vägen.
ÅNGEST!

Tina och Ella kom för att skappa tomtesnoppar, vaginor, bobbisar och någon "hög" som Bella kallade rudolf?!

Mellan allt flams och trams kring våra marsipan figurer försöker vi att nysta i gårdagens kaos.
Vi går igenom Mias telefon tyckte Tina.
Hujeda mig!
Det hade jag kunnat vara utan...

Får trösta mig med att medelandena i "utkast" var hundra resor värre än de som gick iväg.
Det vill inte säga lite.

Jag joinar Ellas klubb och avsäger mig spriten ett tag framöver


På Återseende


Kommentarer
Postat av: Ella

welcome to the club baby! ;)

2009-12-13 @ 23:50:23
Postat av: Tina

Jag känner mig oxå delaktig i den klubben, men inte riktigt av samma anledning!

2009-12-14 @ 12:39:32
Postat av: Sara

Men liitte vin kan vi väl dricka nån kväll!?

Och du gumz, bättre att ångra det man faktiskt gjorde, än det man aldrig gjort!!

2009-12-14 @ 12:43:08
URL: http://saharahotpants.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag går heeelt på din linje gumman! Slitage x 100!! Nu får det vara bra ett tag framöver!! Det är väl meningen att ha kul när man går ut och inte ¨ha ångest för det man gjorde kvällen innan....lr? Du är inte ensam med andra ord!! I know the feeling vännen!!

2009-12-14 @ 22:39:24
Postat av: Malin

I love you!

2009-12-16 @ 18:03:36
URL: http://doloreexamino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0