Zigenaren is back...

....In my life;)

Igår kväll ringde Linus och sa att han och Zigenaren skulle titta förbi en sväng!

Jag har svår att tänka mig att det finns en sjukare människa än Andreas!!!

Hittade honom i mitt sovrum sniffandes på mina trosor?!
Way lixom?

Zigenaren
: Men Miiiiiia! Varför får jag inte lukta på dina andvända trosor för?
Jag: Ehh?! För att dom är ANDVÄNDA!?
Zigenaren: Inte viste jag att du var så tråkig...


Han kunde dok för allt i värden inte förstå varför han inte fick sniffa vidare men gav sig när ha hittade min låda under sängen...

- Åhhh! :D Lössnoppar!!!!

Där låg han på mitt sovrumsgolv som ett barn under grannen på julafton och inspekterade mina vänner.


A han e inte som andra dendär Zigenaren men jag måste erkänna att han verkligen kan konsten att bjuda på sig själv;)

Nu ska jag iväg till mamma på kalas!
De galna gotläningarna är i stan
Jag ser fram emot en kväll i Giselaanada;)

Skålochkalas!!!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag kommer gärna hem till dina vänninor och rotar runt, jag är int ehelt omöjlig alltså!

2009-08-22 @ 00:57:57
Postat av: knixie

vill du jag ska ändra så kommentarerna syns bättre?

2009-08-25 @ 22:30:35
URL: http://knixie.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0