When things dont go my way....

...snälla snälla snälla någon ge mig ett lyckopiller!!!!

Idag är en sån dag då jag bara vill bädda ner mig i sängen med en STOR påse godis, dra täcket över huvudet och gråta.
Usch!

JA Jag vet, jag vet!
Man ska vara positiv och glad åt allt jävla elände men vet ni vad?
Va äckligt jävla lyckliga över att regnet öser ner och sommaren är slut om ni vill.
Jag vill inte vara med!!!

Tänkte att en dusch skulle få mig på bättre humör.
Ska precis kliva in när jag upptäcker att det sitter ett muterat monster där inne!!!!

En blandning mellan geting, tvestjärt, kackerlacka och flygmyremonster:o

Ropar på Mr Love att han ska komma och äta upp fanskapet men han bara suckar och avancerar upp i sängen, sluter ögonen och förtsätter låtsassova!

Såå... när inte ens hunden står ut med mig hur är det då meningen att jag ska stå ut med mig själv?

Johan kom för att lämna tillbax nyckeln och ta ännu en titt på tatueringen (?!)
Jag gjorde mitt bästa ska ni veta för att få honom att hålla mig sällskap en stund.
Jag menar han om någon e ju inte kräsen men IKE!

Hem och sova hette det vist...

Jag gör det samma!!!






Ni kan väl väcka mig när livet är en rolig plats igen?!






Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhh i feeeel you! jag hade exakt samma sinnesstämmning igår mulan! ;/

2009-08-12 @ 10:06:02
Postat av: Chrille

Hoppas du har vaknat för längesen ;)

2009-08-13 @ 11:25:21
Postat av: Petra

Hej Mia!!



Nu måste du uppdatera lite igen!! =)



Kram Petra

2009-08-14 @ 19:32:39
URL: http://littlepetra.webblogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATEEERA MEEERAAAAA!!! ;)

2009-08-15 @ 11:13:13
Postat av: Chrille

Ett piller blev det ju i alla fall :P

2009-08-15 @ 12:43:00

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0