Vi firar Hasse som fyller 60 år!


Tänk, att när vi satt här i stugan för tio år sedan och firade hans 50 års dag tyckte jag inte om han någe vidare...
Ville inte att han skulle finnas i mitt liv och trodde väl aldrig att jag skulle sitta här nu och tanka:
Jag vill att han ska leva till 100!!!
Jag vill fira miljoner födelsedagar till hans ära.
För sanningen idag, till skillnad för för tio år sedan, är att mitt liv skulle kännas väldigt tomt utan "flumfarbrorns" påhitt!

Inte ha samma mening
.


Du berikar mitt liv...


STORT grattis till värdens bästa bonus pappa!!! ♥





Kommentarer
Postat av: Knixie

Jag måste säga att för typ 9 år sen jag träffa Hasse för första gången tänkte jag... Vad va de där för någe???



men idag när man känner han bättre så är han en väldigt rolig prick!

2009-08-04 @ 09:35:26
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0