Panik!!!!

Den kommer krypandes...
Det räcker med ett ord, en doft, ett gamalt kort i en låda...
PANIK!!!!

Det händer, de e på rikrtigt!
Jag måste hålla mig syselsatt. Packa dina grejer, städa tvätta...
Men jag är så trött... så in i helvetes trött!
När jag tillåter mig att kopla av kommer minnerna. Verkligheten slår till med full kraft!
Det är slut... inget mer vi... inget oss, inget vårt.
Ditt, mitt, ensam...                             
Panik!!!!
DET ÄR SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måste fortsätta packa.
3½ år får plats i några kartonger.
Men vart stoppar man minnena? Dom som man inte vill ha...... som inte längre går att dela?
I en banan kartong med texten: FÖRBRUKADE (bortkastat o förstört)?
Vill du ha dom? Jag klarar det inte...



PANIK!!!!!!!!!

Andas, packa, andas, packa...
Inte tänka!
En smörkniv till dig en smörkniv till mig, ANDAS!!!

Kommentarer
Postat av: E

gumzigumz....fortsätt andas så löser det sig....inte nu,

men snart....!!!



kärleeeeek

2009-04-26 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0