Lyckligt lottad!

I stunder som denna är det tur att man blivit  välsignad med vänner som mina!
Vad skulle jag göra utan er?

Ella underbara smulis som har tryckt på någon slags paus knapp i sitt eget liv för att finnas för mig.
Lyssnar. Låter mig gråta o skälla
Hjälper till att packa o springer över med chokladbollar.
Du är ovärderlig!


Camilla aka Milla som mitt i sin egen lycka med den stora kärleken tar sig tid att sörja med mig.
Ringer och stöttar.
Städar i min röra och ser till att jag äter!
Du är underbar


Mitt i allt det jobbiga och svåra, finns endå den värmande känslan av att no matter what så e jag alldrig ensam.
Jag har mina tjejer!
Tina, Sara, Ida, Ella o Millis!
Så länge jag har er så klarar jag av att fortsätta.
Ni gör livet värt att leva!


Jag är Lyckligt lottad med aldeles egna, starka stjärnor som lyser för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0