If its meant to be...

...mmm
Då kanske vi springer på varandra om några år bara för att inse att det vi hade var den STORA kärleken...
En klen tröst men den finns där att ploka fram när det svåra kommer för nära!

Kanske finns den framtid som jag drömt om fast bara inte i detta nu...
Kanske kommer jag en dag att se in i dina ögon och säga: JA med kännslan av fulkomlig lycka framför våra nära o kära.
Vem vet? Kanske kommer jag åter igen bära ditt barn under mitt hjärta <3
Only time will tell...


Nu ska jag fortsätta lägga dina saker prydligt i lådor och rada upp i halen, bara för dig att hämta och köra iväg mot ditt nya liv...               

Det gör ont men jag har inte get upp hoppet om att en vacker dag far from now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0