Efter 3½ år existerar inte längre VI...

...så vad gör man?

Länge har jag sagt att jag ska skaffa en blogg, dela med mig av min underbara värld och mina snurriga tankar.
Någon sa då: Och vem skulle vilja läsa att du diskar,städar,lagar mat,går ut med hunden, dricker wiskey o rödvin, jobbar, jobbar och jobbar...
Okej point taken!
Mitt liv e zip zero nada intressant.

Men när nu denna någon (som jag kallat min i 3½ år) plötsligt bestämde sig för att det inte längre finns något Vi så tänkte jag att vafan, nu har ja ju något att skriva om!
Hur det känns att plötsligt bli lämnad ensam kvar utan förvarning...Trasig
Ingen rödflagg månaderna, dagarna eller ens sekunderna innan.
Efter 3½ år, vovve, volvo, gemensama lån och bebis planer så va det bara slut... I reklamen under HellsKitchen!!!
-Jag tror inte att vi kommer längre nu! Vill du ha soffan? Oj, nu börjar det höj volymen...

Sådärja!
Mitt liv raseras o jag kan inte göra något!
Inte andas...
Vem är jag utan dig?
Är det ens möjligt att existera utan känslor?
Att leva vidare med bara ett halvt hjärta?
I guess we will see...

Skrika, gråta, slå, hota
Inget hjälper...
Verkligehten förblir den samma och jag kan bara titta på medan han raserar allt som var VI
Ensam....




All this litle pieces that used  to be my life,
I pick them upp and save them,
just in case someone comes by and want to put them togheter again...




Kommentarer
Postat av: Ella

<3 !!!!!

2009-04-25 @ 06:26:07

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns Mig!

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0